Mobiilisovellusohjeet

Lataa kännykkääsi mobiilisovellus, se on myös Tehyn jäsenkortti. Mobiilisovelluksessa on paljon tärkeää asiaa, mm. ajankohtaiset jäsenedut ja tärkeät yhteystiedot.

Sovellus on yhteydessä Tehyn jäsenrekisteriin. Voit myös päivittää jäsentietojasi ja maksaa jäsenmaksuja sovelluksen kautta!

Näppärä sovellus keskustelee suoraan Tehyn jäsenrekisterin kanssa, joka mahdollistaa muun muassa personoidun sisällön sekä jäsentietojen päivityksen suoraan sovelluksen kautta. Voit myös maksaa jäsenmaksun sen kautta! Sovellukseen kirjaudutaan samoilla jäsentunnuksilla kuin Tehyn verkkosivuille.

Asenna sovellus

Mobiilisovelluksen toimintoja

  • sähköinen jäsenkortti
  • jäsenmaksun maksaminen
  • vaalisovellus: voit äänestää Tehyn vaaleissa
  • kyselyt jäsenille
  • jäsentietojen tarkastelu ja päivitys
  • jäsenetujen selailu: jäsenen oma ammattiosastokin voi lisätä paikallisia etuja
  • Tehyn uutispalvelut
  • jäsenelle personoitu koulutuskalenteri, sovelluksesta voit siirtyä suoraan ilmoittautumaan Tehyn koulutuksiin.
  • tärkeät yhteystiedot, kuten oma luottamusmies, ammattiosasto ja muut Tehyn tärkeät palvelut. Sovelluksesta voi käynnistää puhelun suoraan esimerkiksi luottamusmiehelle.
  • linkit työehtosopimuksiin ja Työelämäoppaaseen.

Tekniset ongelmat

Mahdollisista sovelluksessa ilmenevistä vikatilanteista voit ilmoittaa täällä.
Jos olet unohtanut tunnuksesi, ohjeita saat täältä.

 

Miten kirjaudun sovellukseen?

Sovellukseen kirjaudutaan omalla jäsennumerolla ja salasanalla. Eli samoilla tunnuksilla, joita käytät kirjautuessasi Tehyn asiointipalveluun ja nettisivuille. Jäsennumeron löydät jäsenkortista tai Tehy-lehden takakannesta.

 

Olen ladannut Tehyn mobiilisovelluksen jo aiemmin. Tarvitseeko minun tehdä nyt mitään, kun jäsenkortti siirtyy mobiiliin?

Ei tarvitse. Jos sinulla on jo Tehyn mobiilisovellus, uusi jäsenkortti on jo käytössäsi. 

 

Pystynkö käyttämään mobiilikorttia ilman verkkoyhteyttä?

Tehy-sovellus vaatii verkkoyhteyden toimiakseen, joten mobiilikorttiakaan ei voi käyttää ilman verkkoyhteyttä.

 

Pitääkö mobiilikorttiin kirjautua joka kerta?

Ei tarvitse. Kun kirjaudut yhden kerran, voit jättää sovelluksen auki ja kun seuraavan kerran avaat sen, sinun ei tarvitse kirjautua uudelleen. Muistathan suojata puhelimesi kuitenkin PIN-koodilla tai muilla tunnistautumistavoilla.

 

Minulla on muovinen jäsenkortti. Mitä teen sen kanssa nyt, kun jäsenkortti siirtyy mobiiliin? Ja käykö kortti enää?

Muoviset jäsenkortit eivät ole voimassa 1.1.2021 alkaen. Sen avulla ei voi enää lunastaa etuja tai todistaa jäsenyyttä. Muovinen kortti kannattaa hävittää. Tietoturvan vuoksi kortti tulee leikata kahtia ja magneettiraidan vuoksi laittaa kortti sen jälkeen sekajätteeseen.

 

Minulla ei ole älypuhelinta, miten saan Tehyn edut käyttööni ilman mobiilisovellusta?

Voit tulostaa itsellesi paperille jäsenyystodistuksen. Sen avulla voi osoittaa Tehyn jäsenyyden etua käytettäessä.

Todistuksen löydät:

  • asiointipalvelusta
  • verkkosivulta, kun kirjaudut sisään etusivulla. Kirjautumisen jälkeen etusivulla näet palvelulaatikossa “Jäsenpalvelu ja omat tiedot” ja valikon alla on “Todistus jäsenyydestä”.